-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/09/26 - 18:53
  • 229
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مسابقه سخنرانی بین دانش آموزان حیدرآباد با موضوع فلسطین و مقاومت

بنیاد پیام اسلامی حیدرآباد با حمایت خانه فرهنگ ج.ا.ایران، مسابقه سخنرانی بین دانش آموزان 28 مدرسه دولتی و غیردولتی با موضوع ظلم آشکار اسرائیل علیه مردم فلسطین برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،این مسابقه روز 15 آذرماه 1402 توسط بنیاد پیام اسلامی در محل سالن العاصم بین 44 دانش آموز دختر و پسر از 28 مدرسه دولتی و غیر دولتی حیدرآباد برگزار گردید. دانش آموزان در سه گروه سوم تا هفتم، هشتم تا نهم و دهم تا دوازدهم و از همه ادیان و مذاهب با یکدیگر رقابت کردند و سخنرانی های خود را با موضوعات زیر ارائه دادند:

1. فلسطین سرزمین انبیاء

2. مجاهدین اسلام درود بر شما

3. مجاهد فلسطینی از سنگ تا موشک

4. شهدای فلسطین، ما همراه شما هستیم

5. روزی که وعده داده شده را خواهیم دید

6. قاتل کودکان بی گناه چه کسانی هستند؟

7. مسئله فلسطین نیست، مسئله اسرائیل است

8. نجات امت پیامبر (ص) در وحدت مسلمانان است

9. غنچه هایی که در فلسطین شکفتند و همان جا پژمردند

در این مسابقه معلمان و مدیران مدارس به همراه پدر و مادر دانش آموزان و مهمانانی مانند مولانا حمّاد میا نوری از علمای اهل سنت حیدرآباد حضور داشتند. بعد از اعلام اسامی برگزیدگان توسط داوران مسابقه، به نفرات برتر جایزه الاقصی اهداء و به همه شرکت کنندگان گواهی شرکت در این مسابقه داده شد.

در پایان مراسم طوماری برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امضاء شد و حاضران برای آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمانان دعا و بر این مسئله تأکید کردند که حضور و اتحاد حزب الله لبنان وابسته به شیعیان با حماس وابسته به اهل سنت برای هدف مشترک، نشان دهند این است که حل مسئله قدس جز با اتحاد مسلمانان حل نخواهد شد.

در انتهای مراسم خبرنگاران با سید حیدر عباس نقوی، مسئول بنیاد پیام اسلامی و سایر مهمانان و شرکت کنندگان مصاحبه کردند.گزارش این مراسم در بخش های خبری شبکه های محلی پخش شد.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved