-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/02/20 - 10:07
  • 955
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری سیصد و هفتمین آزمون پایان دوره زبان فارسی در بغداد

سیصد و هفتمین آزمون پایان دوره میانی زبان فارسی از سوی مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد در راستای سیاست‌های رایزنی فرهنگی کشورمان در عراق آموزش زبان فارسی را در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته به علاقه‌مندان این کشور توسط اساتید باتجربه و مجرب تدریس کرده و فراگیران پس از گذراندن این سه سطح، دارای چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن شده و از شناخت و یادگیری مطلوبی برخوردار می‌شوند.

مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، سیصد و هفتمین آزمون پایان دوره سطح میانی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را برگزار کرد. تعداد فراگیرانی که در این دوره شرکت کردند 15 نفر بودند که توسط جاسم عبیدی، یکی از اساتید این مرکز آموزش دیدند.

شایان ذکر است، آموزش زبان فارسی در این مرکز بر اساس 3 روش آموزشی از جمله کتب آموزشی بنیاد سعدی و کتاب «آموزش نوین زبان فارسی» تألیف احسان قبول و کتاب «مجموعه آموزشی پرفا» تألیف مهین ناز میردهقان است که به دو روش برخط  و حضوری برگزار می‌شود.

در پایان این دوره، از فراگیران آزمون کتبی و شفاهی گرفته می‌شود و به قبول شدگان گواهی پایان دوره از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved