-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/01 - 09:50
  • 264
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوره آموزش داستان نویسی در افغانستان

به همت نمایندگی فرهنگی ایران در هرات با همکاری مؤسسه تحصیلات عالی کهکشان شرق، دوره آموزش داستان نویسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در راستای اجرای ویژه برنامه‌های تقویت زبان ادبیات فارسی در افغانستان و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر از ویژه برنامه‌های ایام دهه کرامت، نمایندگی فرهنگی ایران در هرات با همکاری مؤسسه تحصیلات عالی کهکشان شرق، دوره آموزش داستان نویسی برگزار کرد.

این دوره تخصصی آموزشی داستان نویسی ویژه دختران محصل در مقطع فوق دیپلم (در رشته‌های مختلف) برگزار و توسط خانم نیک سیر، مدرس سابق دانشگاه، نویسنده و از اعضای تیم راهبری انجمن ادبی هرات تدریس این دوره را به عهده دارند.

مرحله نخست این کارگاه تخصصی با حضور 40 نفرآغاز شد و در پایان این دوره تخصصی، فراگیران با خلق آثار داستان نویسی کوتاه از 5 نفر به عنوان آثار برگزیده از سوی مرکز فرهنگی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تجلیل و هدایایی داده خواهد شد.

علی احمد ستاری، رئیس دانشگاه کهکشان شرق به همکاری‌های خوب فرهنگی و ادبی با بخش فرهنگی سرکنسولگری ایران اشاره کرد و از این مجموعه تلاش‌ها، تقدیر و تشکر کرد.

خالق‌نیا، نماینده فرهنگی سرکنسولگری ایران در هرات سخنران بعدی این کارگاه آموزشی بود که ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت به تبیین برنامه‌های آموزشی بخش فرهنگی سرکنسولگری ایران در هرات پرداخت و به ویژه برنامه های خاص در حوزه زبان ادبیات فارسی اشاره کرد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved