-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/04/20 - 13:43
  • 318
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جشنواره فیلم؛ محور دیدار رئیس فدراسیون فیلم آسیایی غرب هند و نماینده فرهنگی کشورمان

شانتران و صیادی دیدار و در خصوص برگزاری جشنواره فیلم با موضوع «زنان و ارزش‌های خانواده» در ماه اکتبر در شهر بمبئی گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کیران شانتران، رئیس فدراسیون فیلم آسیایی غرب هند و امان‌اله صیادی، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی در دفتر فدراسیون فیلم آسیایی دیدار کردند.

شانتران در سخنانی، بمبئی را یکی از شهرهای بزرگ در صنعت سینمای هند و جهان دانست و افزود: هرساله تعداد زیادی جشنواره در این شهر برگزار می‌شود و ما بسیار خرسندیم که از ابتدا خانه فرهنگ در برگزاری جشنواره چشم سوم، با فدراسیون فیلم آسیایی منطقه غرب هند همکاری سازنده داشته است و با این فدراسیون همکاری می‌کند.

صیادی، مسئول خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی اظهار داشت: با توجه به سابقه دیرینه همکاری فی مابین خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و این فدراسیون، خواهان جشنواره‌ای از چهار یا پنج فیلم ایران با دو فیلم هندی در ماه اکتبر در شهر بمبئی هستیم.

وی پیشنهاد داد که موضوع «زنان و ارزش‌های خانواده» عنوان جشنواره فیلم باشد که مورد استقبال رئیس فدراسیون فیلم آسیایی غرب هند قرار گرفت.

در ادامه طرفین در مورد چگونگی برگزاری جشنواره چشم سوم به بحث و تبادل نظر پرداختند و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی از بخش‌های مختلف فدراسیون فیلم آسیایی بازدید کرد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved