-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/27 - 10:09
  • 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری تجمع بزرگ محبین سید الشهدا(ع) در اقلیم کردستان عراق

ویژ‌ه‌برنامه تجمع بزرگ محبین سید الشهدا(ع) از سوی ارادتمندان اهل بیت(ع) در منطقه رانیه از توابع سلیمانیه عراق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نظر به اهمیت ایجاد فضای قرابت و نزدیکی بین ایرانیان مقیم شمال عراق و اقلیت شیعیان حاضر در منطقه شمال عراق و ارزش دادن به محبین اهل بیت(ع) در منطقه شمال عراق و شهرستان‌های تابعه، ویژ‌ه‌برنامه تجمع بزرگ محبین سید الشهدا(ع) از سوی ارادتمندان اهل بیت(ع) در منطقه رانیه از توابع سلیمانیه عراق برگزار شد.

حاضرین و علاقه‌مندان برای عرض ارادت به مقام شامخ شهدای عاشورای و قیام حسینی و نوادگان حضرت رسول اکرم (ص)، بار دیگر در ایام محرم با آرمان‌های قیام سید الشهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، درباره معارف قیام حسینی و اهمیت و تاثیر قیام ایشان در تاریخ اسلام و اصلاح انحرافات ایجاد شده سخنرانی شد و حاضرین از مفاهیم و موضوعات مهم درباره معارف قیام حسینی استفاده کردند.

در پایان، بنا به هماهنگی قبلی انجام شده با تولیت حرم مقدس رضوی، هدایا و متبرکات از قبل هماهنگ شده و انتقال داده شده از تولیت حرم امام رضا(ع) به سلیمانیه از سوی حجت‌الاسلام مرتضوی، خادم حرم رضوی و استاد حوزه و دانشگاه در مشهد و جامعه المصطفی(ص) به شیعیان و برخی حاضرین در برنامه اهدا شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved