-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/25 - 09:23
  • 500
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آزمون پایان دوره آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در بغداد

آزمون پایان دوره آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در سطوح پیشرفته، میانی و مقدماتی از سوی مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، سیصد و بیست و نهمین آزمون پایان دوره سطح پیشرفته، سیصد و سی‌امین آزمون پایان دوره سطح میانی و سیصد و سی و یکمین آزمون پایان دوره سطح مقدماتی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را برگزار کرد.

فراگیران این دوره‌های آموزشی توسط خانم زینب المسلماوی و خانم نجات خزرجی، از مدرسان زبان و ادبیات فارسی کشور عراق تحت تعلیم قرار گرفتند.

آموزش زبان فارسی در این مرکز بر اساس 3 روش آموزشی از جمله کتب آموزشی بنیاد سعدی و کتاب (آموزش نوین زبان فارسی) تألیف احسان قبول و کتاب (مجموعه آموزشی پرفا) تألیف مهین ناز میردهقان است که به دو روش برخط  و حضوری برگزار می‌شود.

این مرکز فرهنگی در راستای سیاست‌های رایزنی فرهنگی ایران، آموزش زبان فارسی را در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته به علاقه‌مندان عراقی توسط اساتید باتجربه و مجرب تدریس کرده و فراگیران پس از گذراندن این سه سطح دارای چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن شده و از شناخت و یادگیری مطلوبی برخوردار می‌شوند.

شایان ذکر است، در پایان دوره از فراگیران آزمون کتبی و شفاهی گرفته می‌شود و به قبول شدگان گواهی پایان دوره از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved