-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/04/20 - 08:09
  • 586
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برپایی نمایشگاه «ایران از پنجره هنر» در مسقط

نمایشگاه «ایران از پنجره هنر» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط برپا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط و با مشارکت دانشکده علمی و طراحی مسقط، نمایشگاه «ایران از پنجره هنر» در محل این دانشکده برپا شد.

در این مراسم، علی نجفی، سفیر کشورمان و برخی از سفرا از جمله کشورهای عربستان و سوئیس و دیپلمات‌های خارجی مقیم مسقط و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و ایرانیان مقیم در سالن نمایشگاهی دانشکده حضور داشتند.

نمایشگاه هنری در سه بخش هنری خوشنویسی، تذهیب و صنایع دستی (معرق چوب) برگزار شد که اصغر شریفی (خطاط) سعید عبیری (نقاش و معرق کار)، مهدی محمدی مرام ( منبت کار) و خانم آیت الهی (تذهیب کار مقیم مسقط) هنرمندان شرکت کننده بودند.

شروع مراسم با افتتاح نمایشگاه و بازدید از بخش‌های هنری نمایشگاه و ارائه توضیحات لازم به سفرا و بازدید کنندگان توسط هنرمندان بود.

اجرای موسیقی در سالن آمفی تئاتر دانشکده توسط خواننده و هنرمند اعزامی از کشورمان، امید معنوی بخش دوم مراسم افتتاحیه نمایشگاه بود که پس از عرض خیر مقدم و تشکر از مسئولین دانشکده و حضور سفرا و مهمانان توسط رایزن فرهنگی کشورمان انجام شد با استقبال بی نظیر سفیر کشور عربستان سعودی مواجه شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان دانشکده و پخش انیمیشن «پسر دلفینی» از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

شایان ذکر است، نمایشگاه «ایران از پنجره هنر» تا 21 تیرماه به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved