-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/05/04 - 15:22
  • 486
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی فرصت‌ها و زمینه‌های همکاری رسانه‌ای ایران و ترکمنستان

در جریان بازدید رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان از خبرگزاری «ترکمن پرتال»، فرصت‌ها و زمینه‌های همکاری رسانه‌ای دو کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نوید رسولی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان ضمن بازدید از خبرگزاری «ترکمن پرتال» با «قوانچ نورمرادف» مدیر، «رسول دولتمرادف» سردبیر و «یازمراد آنایف» مسئول بخش بین‌الملل خبرگزاری دیدار کرد.

قوانچ نورمرادف، مدیر خبرگزاری ترکمن پرتال با اشاره به ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، فنی و پزشکی گفت: ما آماده همکاری و حضور در همایش‌ها و جشنواره‌های بین‌المللی که در ایران برگزار می شود و پوشش خبری آنها در ترکمنستان هستیم.

وی از برگزاری روزهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان به نیکی یاد کرد و گفت: امیدواریم نسبت به برگزاری مجدد این رویداد فرهنگی در آینده‌ای نزدیک اقدام شود.

قوانچ نورمرادف برای همکاری با رسانه‌های گروهی جمهوری اسلامی ایران در انعکاس اخبار در عرصه‌های مختلف و حضور در رویدادهای فرهنگی کشورمان ابراز علاقه‌مندی کرد.

نوید رسولی، رایزن فرهنگی کشورمان در ترکمنستان با اشاره به اسناد و تفاهم‌نامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای ایران و ترکمنستان برای همکاری‌های گسترده بین دو کشور اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی نسبت به حضور خبرنگاران ترکمن پرتال در ایران و شرکت در نمایشگاه‌های علمی، فناوری و تخصصی به منظور معرفی ظرفیت‌های علمی، فناوری و تخصصی کشورمان به مردم ترکمنستان و برگزاری دوره‌های دانش افزایی در حوزه خبرنگاری در کشورمان از دیگر موارد مطروحه در این دیدار بود.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved