-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/05/04 - 07:39
  • 423
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام شد؛

بررسی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی جهت تسهیل‌گری در صادرات محصولات فرهنگی

نشست دبیرخانه شورای توسعه صادرات محصولات فرهنگی به ریاست محمدرضا بهمنی، معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی جهت تسهیل‌گری در صادرات محصولات فرهنگی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نخستین نشست کارشناسی دبیرخانه شورای توسعه صادرات محصولات فرهنگی با حضور نمایندگان وزراتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن تجارت، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بانک مرکزی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست محمدرضا بهمنی، معاون توسعه همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در این نشست که صبح روز سه‌شنبه سوم مردادماه در سالن جلسات این معاونت انجام شد، ضمن تأکید بر اجرایی سازی مصوبات نخستین نشست اعضای شورای توسعه صادرات محصولات و خدمات فرهنگی، در خصوص ضرورت اجرایی سازی مصوبات و هم‌افزایی دستگاه‌های مجری بحث و تبادل نظر شد.

همچنین، نمایندگان شرکت کننده از طرف دستگاه‌ها با بیان ظرفیتهای موجود دستگاه‌های اجرایی در جهت تسهیل‌گری در امر صادرات محصولات، به تبیین موانع و مشکلات اجرایی سازی مصوبات پرداختند.

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved