-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/08 - 12:57
  • 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی توسعه ی گردشگری سلامت در اندونزی

محمد رضا ابراهیمی رایزن فرهنگی ج.ا.ایران درجاکارتا با خانم دیاه یوسف، مؤسسه و مدیر شرکت اندونزی پریما (Indonesia Prima)، سازمان حمایت ازکسب و کار برای کارآفرینان اندونزیایی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آغاز این دیدار، خانم دیاه یوسف به قابلیت و ظرفیت اندونزی در زمینه گردشگری و توریسم سلامت اشاره کرد و گفت : امروز با دیداری که با شما بعنوان رایزن فرهنگی ایران دارم ،بدنبال اجرای طرحی جامع در حوزه گردشگری که میتواند میان دو کشور مسلمان انجام  شود. وی بااشاره به اینکه در حال حاضر با برخی از کشورها مانند تایوان ، فرانسه و غیره درحال اجرایی کردن این طرح گردشگری است،افزود: قطعا شناسایی و گفتمان و انتقال تصویردرست از معرفی ایران می تواند اثر گذار باشد.

محمدرضا ابراهیمی رایزن فرهنگی کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های ایران در حوزه گردشگری خصوصا سلامت گفت : ایران امروز بعنوان قطب علمی و پزشکی منطقه و جهان است و بسیاری از جهانگردان با توجه به سبقه ایران در این حوزه با امنیت کامل به ایران سفر می کنند. محمدرضا ابراهیمی افزود: ما آمادگی داریم  درحوزه توریسم پزشکی همکاری های لازم را با طرف اندونزیایی برقرار کنیم . رایزن فرهنگی کشورمان در ادامه گفت : برای آغازاین کار باید میان شرکت ها و موسسات فعال دوکشور در این حوزه جلسات مجازی برگزار شود. این جلسات مجازی میتواند ظرفیت های دو کشور را به طرفین معرفی کند.  در پایان جلسه این دیدار مقرر شد اولین جلسه مجازی با حضور شرکت های فعال توریستی و گردشگردی برگزارشود.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved