-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/09 - 10:24
  • 275
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور پنج اثر ایرانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن در مسکو کار خود را آغاز کرد

هفدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مسکو با حضور پنج اثر ایرانی در حال برگزاری است. آغاز کرد و اکران در 50 سالن سینما انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این جشنواره از 16-5 آبان ماه 1402 (27 اکتبر تا 7 نوامبر 2023) در 50 سالن سینماهای مسکو به صورت حضوری برگزار می‌شود و سپس از 20 تا 27 نوامبر، فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره در سراسر روسیه به صورت آنلاین در دسترس عموم خواهند بود و به تمام مردم این فرصت داده می‌شود تا فیلم‌های جشنواره را به صورت آنلاین تماشا کنند.

امسال 816 فیلم از 79 کشور از جمله چین، فرانسه، برزیل، ایران، ایالات متحده، هند، ایتالیا، پرتغال و مصر در این جشنواره شرکت کردند. از ایران نیز انیمیشن بلند «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیراندیش و انیمیشن‌های کوتاه «یار» به کارگردانی ناهید ملایری، «بیایید آشتی کنیم» به کارگردانی عبداله علیمراد، «یونیفرم ما» ساخته یگانه مقدم و «من پادشاه جنگل هستم» اثر کاوه کنعانی در این جشنواره حضور دارند.

محور این جشنواره انیمیشن که از سال 2007 در روسیه برگزار می‌شود، خانواده و برای مخاطبان خانوادگی است. این مسابقه بین‌المللی که توسط هیئت داوران ارزیابی خواهد شد، شامل چهار برنامه فیلم کوتاه، تقسیم‌بندی سنی از پیش دبستانی تا دبیرستان و هفت فیلم بلند است. شش مجموعه فیلم کوتاه نیز از روسیه در مسابقه ملی شرکت می‌کنند که بر اساس سن از پیش دبستانی تا فیلم بزرگسالان و انیمیشن تجربی تقسیم می‌شود.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved