-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/02/23 - 13:46
  • 259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه مرکز ترجمه و نشر در نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد و در جریان روند برنامه‌های این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حضور پیدا کرد.

وی آثار ارائه‌ شده در غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی را مشاهده و تورق کرد و اهمیت فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در داخل و خارج از کشور به ویژه در زمینه معرفی فرهنگ ایران را یادآور شد.

شایان ذکر است، غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بخش‌های «ادبیات»، «دینی و قرآنی»، «تاریخ، فرهنگ و تمدن»، «علوم انسانی و معارف اسلامی»، «شهید مطهری»، «زندگینامه شهید سلیمانی»، «مقام معظم رهبری»، «گفتمان انقلاب اسلامی» و «امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی» آثار خود را به زبان‌های مختلف دنیا در نمایشگاه کتاب تهران در معرض دید عموم قرار داده است.

همچنین، چندین نشست تخصصی را هم در جدول برنامه‌های خود گنجانده است که طی روزهای مختلف در ایام نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved