-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/06 - 13:39
  • 649
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نماینده فرهنگی ایران از جهاد دانشگاهی استان خراسان رضوی

خالق نیا در جریان بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع شریعتی جهاد دانشگاهی استان خراسان رضوی با مدیران حوزه‌های مختلف دانشگاه علمی کاربردی، فرهنگسرا، حوزه پارک و فناوری‌های نرم و حوزه صنایع فرهنگی و رسانه‌ها دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با هماهنگی نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی، با توجه به حضور خالق نیا، نماینده فرهنگی هرات در مشهد مقدس به منظور ارتقاء مناسبات علمی، دانشگاهی، فرهنگی و هنری و هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، خالق نیا ضمن حضور و بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع شریعتی جهاد دانشگاهی استان خراسان رضوی با مدیران حوزه‌های مختلف دانشگاه علمی کاربردی، فرهنگسرا، حوزه پارک و فناوری‌های نرم و حوزه صنایع فرهنگی و رسانه‌های جهاد دانشگاهی دیدار کردند.

در سه نشست مختلف، مجید خالق نیا، وابسته فرهنگی ایران در هرات ضمن تبیین فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و دانشگاهی مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات با ارائه پیشنهاداتی در حوزه‌های مختلف به منظور ارتقاء فعالیت‌ها و هم افزایی بیشتر، برنامه‌هایی را پیشنهاد کرد.

در نشست نخست با رئیس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، مدیر دانشگاه علمی کاربردی به رشته‌های علمی و کاربردی در دوره‌های ترمیک و کوتاه مدت اشاراتی داشت و در حوزه ارتقاء دانش افزایی و کارگاه‌های آموزشی پیشنهاداتی ارائه داد.

در جلسه‌ای با مجموعه فرهنگسرای جهاد دانشگاهی، ثابت نیا ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگسرای جهاد دانشگاهی نسبت به فعالیت‌های مشترک در حوزه آموزشی، طراحی، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، تئاتر، شب شعر و نمایشگاهی اشاره کرد.

وجود پژوهشگر در حوزه زیارت، جامعه شناسی، برنامه ریزی شهری، خبرگزاری ایسنا و ایسپا (نظر سنجی و نیاز سنجی) خبرگزاری ایکنا، وجود مرکز فعالیت‌های قرآنی در نشست‌های علمی و تخصصی، تقدیر از مفاخر و برگزاری مسابقات قرآنی بین‌المللی، آموزش قرآن به اقشار مختلف و ... بخش های دیگر از محور گفت‌وگوی مدیران جهاد دانشگاهی با نماینده فرهنگی هرات بود.

نشست مشترک با مجموعه مؤسسات آموزشی و دانشگاهی حوزه غرب افغانستان، فعالیت در حوزه شرکت‌های استارت آپی و مراکز تجاری سازی جهاد دانشگاهی، فعالیت مشترک در حوزه صنایع خلاق فرهنگی، رسانه، نشر کتاب، استدیو، تولید محتوا، بازی‌های کامپیوتری، رویدادهای هوش مصنوعی، نشر دیجیتال و حوزه فعالیت‌های قرآنی در حوزه ترویجی از دیگر موضوعات مورد گفت‌وگو بود.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved