-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/28 - 07:37
  • 940
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سفیر کشورمان از دانشگاه دوستان کایموسی کنیا

جعفر برمکی با هدف تقویت روابط دوجانبه، بررسی همکاری‌های بالقوه و بحث در مورد زمینه‌های توسعه ارتباطات علمی ـ دانشگاهی بین ایران و کنیا از دانشگاه دوستان کایموسی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بازدید جعفر برمکی، سفیر کشورمان از این دانشگاه با استقبال گرم معاون رئیس دانشگاه، پروفسور اوگودو، م. جی ناندی مواجه شد و توسعه ارتباطات علمی ـ دانشگاهی بین دو کشور ایران و کنیا مورد بررسی قرار گرفت.

سفیر کشورمان در کنیا در سخنانی، به توسعه و وضعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با تاکید بر پیشرفت‌های ایران در حوزه علم و فناوری، دستاوردهای کشور در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشت.

اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان کالج دانشگاه کایموسی، اعزام مدرس زبان فارسی، تجهیز آزمایشگاه، ایجاد مطالعات چشم پزشکی نیز از دیگر موارد مطروحه در این بازدید بود.

کالج دانشگاه دوستان کایموسی (KAFU) یک مرکز تعالی عمومی است که در سال 2015 به منظور ارائه خدمات متمایز به جامعه در زمینه آموزش، نوآوری تحقیقاتی و توسعه همه جانبه تأسیس شد.علم و فناوری (MMUST)  در 2 آگوست 2022 منشور دانشگاه را دریافت کرد و آن را به اولین و تنها دانشگاه در شهرستان ویهیگا تبدیل کرد.

قبل از تبدیل شدن به یک کالج دانشگاهی، محوطه مؤسسه میزبان کالج تربیت معلم کایموسی بود که به مکان جدیدی در مجتمع کایموسی منتقل شداین دانشگاه تلاش می‌کند تا بر اساس برتری دانشگاهی و تحقیقاتی که بر نیازهای جامعه تأثیر می‌گذارد، در بین دانشگاه‌های جهانی رتبه بندی شود.

علاوه بر پذیرش نوآوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمام برنامه‌ها و عملیات‌های خود برای جایگاه خود به عنوان یک مؤسسه آموزشی، یادگیری و پژوهشی و ترویجی، تأکید بر توسعه کارآفرینی و مهارت‌های دانشجویان برای جهت‌دادن فارغ‌التحصیلان به سمت ایجاد شغل است.

توسعه و اجرای برنامه‌های دانشگاهی مبتنی بر تقاضا، افزایش اندازه و کیفیت کارکنان آموزشی در حوزه‌های علمی مهم استراتژیک، تقویت و حمایت از ظرفیت تفکر انتقادی مستقل، نوآوری‌ها و فعالیت‌های تحقیقاتی و انجام تحقیقات و انتشار نتایج آن از اهداف راهبردی این دانشگاه است.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved