-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/22 - 09:23
  • 577
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان از مجتمع امام حسین(ع) اسلام‌آباد

امیری‌مقدم، سفیر و احسان خزاعی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان از کلاس‌های زبان فارسی در مجتمع امام حسین(ع) بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در جریان این بازدید، مدیر مجتمع امام حسین(ع) گزارشی از نحوه برگزاری کلاس‌ها ارائه داد و مدرسین زبان فارسی نیز توضیحاتی در مورد پیشرفت فارسی آموزان بیان کرد.

امیری‌مقدم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با اشاره به فواید یادگیری زبان فارسی، از پیشرفت فارسی‌آموزان در مدتی کوتاه ابراز رضایت و خشنودی خود را اعلام کرد.

خزاعی، رایزن فرهنگی کشورمان نیز برگزاری این دوره‌ها را برای مخاطبین پاکستانی بسیار خوشحال کننده دانست و از زحمات مدرسین زبان فارسی که با تلاشی وافر، سعی در آموزش این زبان شیرین را دارند تقدیر و تشکر کرد.

این کلاس‌ها با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در پاکستان از ‌آبان‌ماه در سطح مقدماتی آغاز شدند و به مدت سه ماه ادامه خواهند داشت.

براین اساس، فارسی‌آموزان از منابع آموزشی استاندارد منتشره از سوی بنیاد سعدی استفاده می‌کنند و در پایان دوره، گواهینامه آموزشی دریافت خواهند کرد.

در زمان بازدید از کلاس‌ها، فارسی‌آموزان، سرود ملی پاکستان را که شامل واژگان اردو و فارسی مشترک است را به صورت دسته جمعی خواندند.

انتهای پیام/

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved