-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/12/15 - 05:25
  • 231
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ایران و روسیه در مستند «ایران شکست‌ناپذیر»: ظرفیت‌های تجاری و پزشکی

چهارمین قسمت از مجموعه مستند «ایران شکست‌ناپذیر» به بررسی روابط تجاری و ظرفیت‌های پزشکی ایران و روسیه پرداخت .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،این قسمت که یکشنبه 15 بهمن 1402 (4 فوریه 2024) از شبکه تلویزیونی ازوزدا روسیه پخش شد و به موضوعاتی مانند حجم تجارت ایران و روسیه، چرایی عدم تنوع کالای ایرانی در بازار روسیه، نقش کریدور شمال-جنوب در توسعه همکاری‌های اقتصادی، پیشرفت‌های پزشکی ایران و جذابیت‌های بازار محصولات پزشکی و درمانی ایران برای روسیه می‌پردازد.

در این قسمت گفتگوهایی با:

یکی از مدیران بنگاه تجاری ایران در روسیه

وزیر بازرگانی کمیسیون اقتصادی اوراسیا

دبیر شورای گردشگری سلامت ایران انجام شده است.

همچنین مستند «ایران شکست‌ناپذیر» به اتکای ایران به علم و پزشکی خود و روایت پیشرفت‌های پزشکی خصوصاً در حوزه چشم‌پزشکی می‌پردازد و ایران را به عنوان بازیگر قوی در تولید و صادرات تجهیزات پزشکی معرفی می‌کند.

**علاقه‌مندان می‌توانند این قسمت را از طریق لینک B2n.ir/s45877 مشاهده کنند.

 شایان ذکر است گروه رسانه‌ای ازوزدا شامل شبکه تلویزیونی و ایستگاه رادیویی ازوزدا، دارای پورتال‌های اطلاعاتی، نسخه اینترنتی و روزنامه هفتگی‌ است. کانال تلویزیونی ازوزدا با مخاطب بالقوه ماهانه بیش از 100 میلیون نفر و پخش 24 ساعته یکی از مهم‌ترین شبکه‌های تلویزیونی روسیه محسوب می‌شود.

بنا به اعلام این خبردر تولید این مستند، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اداره کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت امور خارجه، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، اداره کل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، و شورای راهبری گردشگری سلامت همکاری داشته‌اند.

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved