-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/04/13 - 13:51
  • 557
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ایران در نمایشگاه مگاشو بانکوک شرکت می‌کند

رایزنی فرهنگی کشورمان با شرکت در نمایشگاه مگاشو بانکوک به معرفی فرهنگ و هنر ایران زمین می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پیرو دعوت از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند برای حضور در نمایشگاه مگاشو بانکوک، نشست خبری این نمایشگاه با حضور برگزارکنندگان، خبرنگاران و برخی از شخصیت‌های فرهنگی این کشور در محل هتل اینترکونتیننتال بانکوک برپا شد.

در این نشست خبری، مسئولین این نمایشگاه از فعالیت‌های رسانه‌ای این رویداد و تعداد شرکت کنندگان آماری ارائه دادند و جزییات و اطلاعات نمایشگاه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

نمایشگاه کام آسیا نمایشگاهی در سطح جهانی است که به مدت 30 سال در حال برگزاری است و امسال تصمیم بر آن شده که در بانکوک با عنوان «مگاشو» بانکوک برپا شود.

این نمایشگاه از 19 جولای 2023 در محل نمایشگاه‌های دائمی بایتک برپا خواهد شد و بیش از 10 کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات خود را در 500 غرفه به نمایش می‌گذارند.

انتظار می‌رود روزانه 20 هزار بازدید کننده خارجی و داخلی از این نمایشگاه بازدید کنند. شرکت کنندگان محصولات مختلف تجاری فرهنگی را به نمایش خواهند گذاشت و امسال بخش ویژه‌ای نیز ایجاد شده که صرفا به محصولات با بالاترین کیفیت از هر کشوری اختصاص خواهد یافت.

آمریکا، ژاپن، چین، تایوان، ویتنام، هندوستان، ترکیه، ایران، انگلیس، کره جنوبی، استرالیا و بنگلادش از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved