-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/14 - 07:18
  • 199
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ایرانیان مقیم اسلام آباد با آرمان‌های شهدای مقاومت تجدید پیمان کردند

ایرانیان مقیم اسلام آباد پاکستان با بزرگداشت «شهید اسماعیل هنیه» با مردم مظلوم فلسطین به علت این فقدان بزرگ ابراز همدردی کرده و با آرمان‌های شهدای مقاومت، تجدید پیمان کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به میزبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، محفل یادبود مهمان شهید جمهوری اسلامی ایران حاج اسماعیل هنیه در مسجد امام حسین(ع) واقع در منطقه دیپلماتیک اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

ایرانیان مقیم اسلام آباد پاکستان با بزرگداشت «شهید اسماعیل هنیه» با مردم مظلوم فلسطین به علت این فقدان بزرگ ابراز همدردی کرده و با آرمان‌های شهدای مقاومت از جمله آزادی قدس شریف تجدید پیمان کردند.

در این محفل یادبود که با حضور معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران، کارکنان سفارت، مسئولین نهادهای ایرانی، ایرانیان مقیم و خانواده‌های آنان برگزار شد، همگان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با آرمان‌های فلسطین بیعتی مجدد به عمل آوردند و با ادای احترام به جایگاه ویژه‌ای مهمان شهید انقلاب اسلامی ایران در عرصه جبهه مقاومت، برای شادی روح شهید اسماعیل هنیه و همه شهدای خدمت و مقاومت به قرائت فاتحه و سوره الرحمن پرداختند و برای همگرایی هرچه بیشتر امت اسلامی برای دفاع از فلسطین دست بر دعا برداشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم، پاسخ محکم و کوبنده ایران و سایر کشور‌های هم‌پیمان در خونخواهی این شهید حتمی بوده و درس بزرگی به اسرائیل جنایتکار و آمریکا و حامیان تروریسم و استکبار جهانی داده خواهد شد.

همچنین در مراسم یادبود شهید اسماعیل هنیه، شیرازی، معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد در سخنانی به تاریخ پرفراز و نشیب فلسطین، شخصیت و زندگانی شهید هنیه و رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل این ترور، اشاره کرد.

وی اظهار داشت: اقدام بزدلانه صهیونیست‌ها برای ترور «اسماعیل هنیه» با هدف جبران انزوای جهانی و خشم و انزجار مردم کشور‌های مختلف دنیا علیه نسل کشی این رژیم تروریستی در غزه انجام شده است.

در بخش دیگری از این مراسم، عنوان شد که خون شهدای مظلوم جبهه مقاومت و به خصوص شهید هنیه، باعث همبستگی بیشتر جهان اسلام علیه صهیونیست و تقویت اراده مردم دو کشور ایران و فلسطین خواهد شد.

شایان ذکر است، به دلیل همزمانی شهادت حاج اسماعیل هنیه با ایام شهادت جانسور حضرت علی ابن الحسین امام زین العابدین(ع)، برنامه مرثیه خوانی و ذکر مصیبت در رثای آن امام همام با معنویت خاصی برپا شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved