-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/04 - 16:59
  • 1021
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ایجاد 10 مرکز جدید آموزش زبان فارسی در لبنان

رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان از ایجاد 10 مرکز جدید آموزش زبان فارسی در (رایزنی، بیروت، نبطیه، صور، صیدا، بنت جبیل، بقاع غربی، بنهران، بعلبک و هرمل) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اولین نشست دوستانه و صمیمی دانشجویان، فارغ التحصیلان و برخی از اساتید زبان و ادبیات فارسی دانشگاه لبنان با حجت الاسلام سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی کشورمان در مرکز فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد.

حسن حیدر، رئیس بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه لبنان ضمن قدردانی از فعالیت‌های رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان اظهار داشت: ما در سه بخش دیپلم، لیسانس و کارشناسی ارشد به آموزش زبان فارسی مشغول هستیم و رایزن فرهنگی شخصا در اولین روزهای فعالیتشان به دیدن ما آمدند و اظهار داشتند در این خصوص هر کاری بتوانند انجام خواهند داد.

حجت‌الاسلام باقرزاده نیز با تشکر از حضور اساتید و دانشجویان، این جلسه را محفلی برای گفت‌وگو و بیان مسائل و مشکلات در خصوص آموزش زبان فارسی دانست.

وی با تبریک سال نو شمسی و عید نوروز به بیان ارزش وقت و زمان در شعر و معارف دین پرداخت و در خصوص بازار کار زبان آموزان به تفصیل سخن گفت.

رایزن فرهنگی کشورمان ابرار کرد از اولویت‌های کاری این مجموعه فرهنگی حمایت از پروژه‌های ابداعی و جدید و ابتکارات جوانان برای ترویج زبان فارسی و تقویت علاقه و ارتباط فرهنگی بین ایران و لبنان است.

وی از ایجاد 10 مرکز جدید آموزش زبان فارسی در (رایزنی، بیروت، نبطیه، صور، صیدا، بنت جبیل، بقاع غربی، بنهران، بعلبک و هرمل) خبر داد.

برگزاری کلاس‌های خوشنویسی و هنرهای مختلف میناتوری از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

در پایان از فعالیت‌های رئیس بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه لبنان به پاس همکاری‌های مستمر ایشان، با تقدیم لوح یاد بود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved