-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/09/10 - 13:30
  • 223
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اکران فیلم «نسترن‌های وحشی» در تایلند

نمایش آثار سینمایی ایران در بانکوک با فیلم «نسترن‌های وحشی» در سازمان آرشیو فیلم تایلند ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «نسترن‌های وحشی» شانزدهمین فیلم ایرانی است که از زمان همکاری با این سازمان به صورت مداوم و ماهانه به اکران می‌شود و با فراهم شدن فیلم‌های جدید و به روزتر نسبت به جذب هرچه بیشتر مخاطب و اکران‌های متعدد که پتانسیل قوی در این زمینه وجود دارد، اقدام خواهد شد.

رایزن فرهنگی کشورمان در این باره گفت: یکی از مهم ترین و ضروری ترین میدانهای فکری در حوزه هنر، پیوند و تعامل پویا میان اهل هنر و مردم است پیوندی که اگر به نحو مطلوب و مستمر و با هم افزایی و مشارکت حقیقی این دو قشر مهم و تأثیرگذار رخ دهد، می تواند منشأ آثار بسیار خوبی در وادی سینما داشته باشیم که موضوعات اجتماعی برای فیلم سازی از این دست است که منجر به فیلم اجتماعی سالم  در ایران می شود.

وی گفت: آثاری که در ایران به نمایش در می آید به لحاظ مفهومی و محتوایی از غنای قابل توجهی برخوردار است و به جهت ویژگی های هنرورزانه و مردمی بودن بسیار مورد قبول جهانیان است .

رئیس سازمان سینمای ملی تایلند افزود: برای ایجاد تعامل میان هنرمندان و مردم در جشنواره های محتلف جهانی  می بایست تعاملاتی بین هنرمندان و سینماگران با صاحب نظران اجتماعی رخ دهد که بتوان فیلمهای خوبی در سطح بین المللی آماده کرد که ایران توانسته با تبادل نظرها و شناخت از جامعه بشری این کار را بخوبی انجام دهد.

شایان ذکر است، فیلم سینمایی (Nastaranhaye Vahshi) یک فیلم اجتماعی و درام محصول کشور ایران به کارگردانی، نویسندگی تهیه کنندگی رهبر قنبری که در سال ۱۳۹۶ ساخته و داستان فیلم در مورد معلمی که تلاش دارد تا مدرسه خود را از خطر تعطیلی در امان نگه دارد به دنبال دانش آموزان غایب خود می رود تا سرنوشت آن ها را پیگیری کند.

این فیلم در دو نوبت 13 و 26 دسامبر از ساعت 13 در محل سینمای آرشیو ملی فیلم تایلند برای عموم اکران خواهد شد؛ علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و رزرو مکان از طریق لینک‌های زیر اقدام کنند:

لینک ثبت نام برای اکران 13 دسامبر

https://www.fapot.or.th/main/cinema/view/2353

لینک ثبت نام برای اکران 26 دسامبر

https://www.fapot.or.th/main/cinema/view/2359

لوکیشن محل برگزاری

https://goo.gl/maps/FJtFXWm1LEXzYmsTA

انتهای پیام/

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved