-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/04/05 - 14:05
  • 569
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه از مرحله جدی نشست دوست¬داران زبان فارسی در رایزنی فرهنگی دمشق

، اولین جلسه از مرحله جدید نشست دوست¬داران زبان فارسی در سوریه در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این نشست با حضور رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و وابسته فرهنگی در این کشور و نیز جمعی از اساتید، دانشجویان، فراگیران و دوست­داران زبان و ادبیات و میهمان ویژه­ای از اساتید حوزه و دانشگاه، دکتر سعدی برگزار گردید.

در ابتدا  عصمتی به مهمانان خوش ­آمد گفت و سپس دکتر سعدی، پیرامون محاسن فراگیری زبان دوم و بویژه زبان فارسی مطالبی را بیان نمود، حضار نیز هرکدام به معرفی خود و نکاتی درباره زبان فارسی و این نشست­ها پرداختند.

در این نشست، توضیحاتی درباره تغییراتی که در مرجله جدید این نشست­ها ایجاد شده است، ارائه شد و قسمتی از سریال "مرد هزار چهره" به نمایش درآمد و پیرامون آن گفتگو شد. این شیوه از آشنایی با زبان فارسی مورد استقبال بیشتر مخاطبان و حضار قرار گرفت.

 نشست‌های دوست­داران زبان فارسی که به صورت مستمر و منظم  هردو هفته یکبار در محل رایزنی فرهنگی برگزار می­شد، هم­اکنون با تغییر در محتوای آن، و توجه بیشتر به جنبه­های هنری و کاربردی زبان فارسی و مشارکت بیشتر فارسی ­دوستان، آغاز شده است.  

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved