-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/04/14 - 13:27
  • 722
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
تهیه‌کننده برنامه‌های رسانه‌ای قزاقستان:

اهانت به قرآن دور از اخلاق و انسانیت است

آلگوژینا با محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: این موضوع دور از اخلاق و انسانیت است و ما به شدت آن حرکت را محکوم می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی اکبر طالبی متین، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان با خانم داناگل آلگوژینا، تهیه‌کننده برنامه‌های رسانه‌ای و نماینده بخش رادیوهای قزاق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، سفر هیأت پنج نفره اینفلونسرها و بلاگرهای فضای مجازی قزاقی به ایران به منظور انعکاس درست ایران امروز و دستاوردهای آن در افکار عمومی و رسانه‌های قزاقی و به ویژه بخش گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طالبی متین بیان کرد: همکاری با رسانه‌های قزاقستان فرصت بسیار خوبی برای توسعه روابط فرهنگی دو کشور است.

وی افزود: در حوزه رسانه‌ای قزاقستان علی‌رغم اقدامات خوب انجام شده نظیر پخش سریال‌های ایرانی در شبکه‌های پرمخاطب تلویزیون این کشور، هنوز نیازمند تلاش‌ مضاعف جهت حضور مؤثر ایران در فضای رسانه‌ای این کشور هستیم.

رایزن فرهنگی کشورمان یادآور شد: باید واقعیت‌ها و دستاوردهای ایران در تمام عرصه‌ها به درستی برای مردم قزاقستان معرفی شود. لذا لازم است تیم رسانه‌ای جدید که در آینده نزدیک از قزاقستان عازم کشورمان خواهند شد متعهد باشند پس از بازگشت از ایران هم در رسانه‌های اطلاع رسانی و خبری و هم در رسانه‌ای مجازی و روزنامه‌ها تلاش کنند، پیشرفت‌های ایران را به درستی معرفی کند و ما باید بتوانیم بازتاب حضور آنان را در رسانه‌های قزاقستان به خوبی مشاهده کنیم.

در ادامه این دیدار، خانم آلگوژینا، تهیه کننده و نماینده بخش رادیوهای قزاقی شبکه رادیو و تلویزیونی دولتی قزاقستان گفت: ما تلاش می‌کنیم نسبت به گذشته فعالیت‌های رسانه‌ای خود را با جمهوری اسلامی ایران گسترش دهیم.

این تهیه کننده قزاقی اظهار داشت: در این راستا هیأت رسانه‌ای که در حال برنامه‌ریزی برای عزیمت آنان به جمهوری اسلامی هستیم از موثرین تیم عرصه رسانه‌ای و مجازی هستند و تلاش می‌کنیم پس از بازگشت اثرگذاری لازم در رسانه‌های قزاقی را داشته باشند.

وی اذعان کرد: این عرصه، میدان رقابت کشورهاست. بنابراین هر چه بیشتر سرمایه گذاری گردد قطعاً نتیجه بهتری نیز عاید خواهد شد.

آلگوژینا با محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: این موضوع دور از اخلاق و انسانیت است و ما به شدت آن حرکت را محکوم می‌کنیم و امیدورام کشورهای اسلامی ضمن حفظ اتحاد و انسجام خود تلاش کنند با همبستگی و اقدام به موقع و هوشیارانه اجازه ندهند اینگونه فعالیت‌های کریه و زشت تکرار شود.

وی در پایان سخنانش، از اهتمام خود جهت تحقق دستاوردهای پیش بینی شده سفر هیأت رسانه‌ای قزاقی به جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved