-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/12/14 - 08:41
  • 523
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر و انتشارات ولایت پابلیکیشن هند

تفاهم ‌نامه همکاری مرکز ساماندهی نشر و ترجمه معارف اسلامی و علوم اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و انتشارات ولایت پابلیکیشن کشور هند به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تفاهم ‌نامه همکاری مرکز ساماندهی نشر و ترجمه معارف اسلامی و علوم اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و انتشارات ولایت پابلیکیشن کشور هند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی پور، نماینده ولی فقیه در دهلی نو و همزمان با سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی  کتاب دهلی (از25 فوریه تا 5 مارس) منعقد شد.

امضای این تفاهم نامه به منظور فراهم کردن زمینه همکاری در نشر کتاب و  تسهیل چاپ آثار علمی، فرهنگی صورت گرفت.

این تفاهم نامه به امضای خانم منصوره رضوی، نماینده مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سید تقی حیدر نقوی، مدیر انتشارات ولایت پابلیکیشن کشور هند رسید.

همچنین، در دیدار جداگانه تفاهم ‌نامه همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و انتشارات اسلامی کتاب گهر در هند به امضای خانم منصوره رضوی و حارث منصور رسید.

شایان ذکر است، نماینده مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب دهلی‌نو با نمایندگان انتشارات بین‌المللی میزان و انتشارات بین‌المللی فرانکلین هند تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

انتهای پیام/

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved