-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/12/26 - 09:39
  • 174
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار نسخه الکترونیک کتاب روسی «ایران از خمینی(ره) تا خامنه‌ای (مدظله العالی)»

به همت رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ایران در فدراسیون روسیه نسخه الکترونیک کتاب «ایران از خمینی(ره) تا خامنه‌ای (مدظله العالی)» به زبان روسی اثر نویسنده شهیر دیمیتری ژوکوف در «لیترس» اولین و بزرگ‌ترین سامانه عرضه کتاب‌های الکترونیک روسی قرار گرفت. نسخه فیزیکی این کتاب، پیش‌تر در سال 2011 با مساعدت رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ایران در روسیه از سوی «انتشارات علمی» منتشر شده بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی لیترس در معرفی نسخه الکترونیک این اثر نوشته است: «کتاب دیگری از نویسنده مشهور روسی دیمیتری آناتولویچ ژوکوف به یکی از شخصیت‌های برجسته قرن بیستم؛ روح الله الموسوی الخمینی اختصاص دارد. در این اثر نگارنده نه تنها به شرح مختصری از سیره سیاسی ایشان پرداخته، بلکه مبانی جهان‌بینی و تعالیم امام خمینی (ره) را نیز به طور جامع مورد بررسی قرار داده است. این کتاب می‌تواند نه تنها برای دانشمندان شرق‌شناس، ایران‌شناس، سیاستمداران و دولتمردان، بلکه برای طیف وسیعی از خوانندگان مفید باشد.»

این نسخه در نشانی زیر در دسترس قرار دارد:

https://www.litres.ru/book/dmitriy-zhukov/iran-ot-homeyni-do-hamenei-70256905/

لیترس سرویس کتاب الکترونیکی شماره یک روسیه است که در سال 2005 تاسیس شد، امروزه در بازار کتاب‌های الکترونیکی دارای مجوز روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، پیشرو است. مجموعه لیترس شامل: 1000000 کتاب الکترونیکی به زبان روسی و خارجی، 48000 کتاب رایگان، 65000 کتاب صوتی ا‌ست و هر ماه 5000 کتاب جدید به این مجموعه اضافه می‌شود و مخاطبان ماهانه خدمات این شرکت، 12.5 میلیون نفر هستند که بیش از 1.5 میلیون کتاب را در طول ماه دانلود می‌کنند.  لیترس این امکان را می‌دهد تا 20 درصد از هر کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی به صورت رایگان خوانده یا گوش داده شود. رتبه‌بندی بهترین کتاب‌ها، نقدها، توصیه‌ها، نویسندگان محبوب و بسیاری موارد دیگر در این پلتفرم یافت می‌شود.

 

 

 

 

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved