-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/23 - 11:19
  • 218
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار مهمترین رویدادهای فرهنگی پاکستان در هفته‌نامه «ترجمان»

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، هفته‌نامه خبری «ترجمان» مشتمل بر ترجمه رویدادهای فرهنگی کشور پاکستان تولید و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با برنامه ریزی کارگروه ترجمه و نشر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد پاکستان و با هدف اطلاع رسانی سریع اخبار فرهنگی به شخصیت‌ها، گروه‌ها و مراکز مرتبط مجموعه‌ای تحت عنوان «ترجمان» با موضوع ترجمه رویدادهای فرهنگی این کشور در قالب هفته‌نامه‌ای دیجیتالی آماده سازی و تولید شد.

شماره جدید این هفته‌نامه ویژه هفته سوم مردادماه 1403 است که شامل نوشتاری اخبار، یادداشت‌ها، سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها و مقالات به روز است.

علاقه‌مندان به مطالعه نوشتاری به روز مهمترین رویدادهای فرهنگی با موضوع اتفاقات فرهنگی و اجتماعی کشور پاکستان به ویژه مدیران و کارشناسان منطقه‌ای، پژوهشگران، خبرنگاران و دیگر فعالان رسانه‌ای می‌توانند با مراجعه به این مجموعه در جریان وقایع مربوطه قرار گیرند و در صورت نیاز در نوشتار و گفتار خود از داده‌های این هفته‌نامه بهره مند شوند.

شایان ذکر است، نسخه دیجیتال هفته‌نامه خبری «ترجمان» ویژه نامه هفته سوم مردادماه 1403 به نشانی اینترنتی https://online.fliphtml5.com/yosdn/mozj/ در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved