-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/05 - 15:50
  • 1194
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان «سمت» و رایزنی فرهنگی ایران در روسیه

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان سمت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه به امضای حجت‌الاسلام مهدوی زادگان و احمدوند رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی زادگان، رئیس سازمان «سمت» ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار صمیمانه، مهدوی‌زادگان ضمن معرفی سازمان سمت و تشریح فعالیت‌ها و ظرفیت‌های علمی و پژوهشی آن، اعلام کرد رایزنی فرهنگی «سمت» را به عنوان پشتیبان علمی فعالیت‌های خود در روسیه بداند و  سازمان آماده هرگونه همکاری و مشارکت در کارهای علمی، دانشگاهی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه است.
احمدوند نیز ضمن خوش آمدگویی و معرفی فعالیت‌های رایزنی فرهنگی و برشمردن ظرفیت‌های همکاری‌های علمی در روسیه، از رویکرد مثبت و جدید «سمت» استقبال و برای حضور فعال و مؤثر جامعه علمی و دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران به ویژه سازمان«سمت» در روسیه اعلام آمادگی کرد.
در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان سمت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved