-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/06 - 14:19
  • 1524
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

امضای تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی بین ایران و شهرداری منطقه آلماتی پایتخت قزاقستان

بنابه پیشنهاد رایزن فرهنگی کشورمان و اظهار تمایل شهردار منطقه آلماتی پایتخت قزاقستان جهت مشارکت در برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران در آینده نزدیک، مقرر شد تا تفاهم‌نامه همکاری امضا شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در جریان برگزاری جشن نوروز در یورت‌، علی‌اکبر طالبی‌متین، رایزن فرهنگی کشورمان با شهردار منطقه آلماتی پایتخت قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهردار منطقه آلماتی پایتخت قزاقستان ضمن تشکر از حضور و مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در جشنواره نوروزی آستانه، تمایل و آمادگی خود را برای انعقاد تفاهم‌نامه جهت توسعه مناسبات فرهنگی بین دو کشور اعلام کرد.
همچنین، به پیشنهاد رایزن فرهنگی کشورمان و اظهار تمایل شهردار منطقه آلماتی پایتخت قزاقستان جهت مشارکت در برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران در آینده نزدیک، مقرر شد تا با بررسی‌های بیشتر زمینه‌های همکاری بتوان در نشست‌های بعدی به امضای تفاهم‌نامه در این خصوص دست یافت.
این جشن با اجرای موسیقی ایرانی توسط هنرمندان خوب موسیقی کشورمان همراه بود که با ایجاد فضایی شاد برای لحظاتی مردم را سرگرم نموده و شور و شعف مضاعفی برای جشن به ارمغان آورد.
حضور در این رویداد فرهنگی فرصت مغتنمی بود تا در میان خیل عظیم مردم اعم از ساکنین شهر آستانه و مسافران از دیگر شهرها بتوانیم به طور گسترده آیین ایرانی جشن نوروز و به ویژه سفره هفت‌سین و در کنار آن موسیقی ایرانی را به مردم قزاقستان معرفی کنیم.
انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved