-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/15 - 14:17
  • 339
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش همکاری صدا و سیما و رایزنی فرهنگی ایران در عراق

در جریان دیدار مدیر جدید دفتر نمایندگی صدا و سیما و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، راه‌های افزایش همکاری بین دو مرکز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حسینی‌بخش، مدیر جدید دفتر نمایندگی صدا و سیما در عراق و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذاری، رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسینی‌بخش ضمن اعلام اهداف ماموریت خود در کشور عراق، سیاست‌های جدید صدا و سیما در خارج از کشور را تبیین و با توجه به اهمیت حضور و فعالیت رسانه‌ای در کشور عراق، یکی از اولویت‌های اول صدا و سیما در بخش اخبار خارجی و تولیدات رسانه‌ای را اعلام کرد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی رایزنی فرهنگی ایران در بغداد، همکاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و تجربیات رایزنی فرهنگی را جهت پیشبرد مأموریت خواستار شد.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذری ضمن خوش آمدگویی به آقای حسینی بخش و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید ابراز کرد: عراق کشوری صاحب اندیشه و فرهنگ دیرینه است و باید تلاش کرد تا تصویری واقعی و آمیخته با فرهنگ و ادب  از این کشور به مخاطبین ارائه شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های منطقه‌ای صدا و سیما گفت: رایزنی فرهنگی برای مساعدت و همکاری در زمینه اطلاع رسانی فرهنگی و هنری با سازمان صدا و سیما آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved