-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/12/15 - 12:45
  • 415
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح همایش بین‌المللی همبستگی نخبگان با مقاومت مردم یمن

با همکاری مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همایش بین‌المللی همبستگی نخبگان با مقاومت مردم یمن افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همایش بین‌­المللی همبستگی نخبگان با مقاومت مردم یمن با اهتمام دانشگاه شاهد و مشارکت جمعی از نهادهای علمی و فرهنگی کشورمان از جمله مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،‌ صبح امروز 15 اسفندماه در تهران افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این اجلاس که علی اکبر ضیایی، رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌­ها، میهمانان خارجی همایش و نیز جمعی از مسئولین و اندیشمندان کشورمان حضور داشتند، محمد اسلامی و قاضی‌زاده‌هاشمی، دو تن از معاونین رئیس جمهور سخنرانی کردند.

در این همایش، مهمانانی از یمن،‌ ترکیه، استرالیا، لبنان و .. حضور دارند و در محورهای مهمی نظیر همبستگی سیاسی نخبگان جهانی، ‌سیاست بین­‌الملل و مقاومت مردم یمن، همبستگی حقوقی نخبگان جهانی، حقوق بین­الملل و مقاومت مردم یمن، همبستگی هنری نخبگان جهانی،‌ هنر متعهد و مقاومت مردم یمن، همبستگی ادبی نخبگان جهانی،‌ادبیات پایداری و مقاومت مردم یمن، همبستگی فرهنگی نخبگان جهانی با مقاومت مردم یمن و .... مقالات خود را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved