-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/21 - 11:15
  • 541
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام آمادگی کانون خبرنگاران پاکستان برای توسعه همکاری‌های رسانه‌ای با ایران

رئیس باشگاه ملی خبرنگاران اسلام‌آباد پاکستان آمادگی این مجموعه برای توسعه همکاری‌های فرهنگی و رسانه‌ای با جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «انور رضا» روزنامه‌نگار ارشد و رئیس باشگاه ملی خبرنگاران در شهر اسلام‌آباد پذیرای «احسان خزاعی» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان بود.

در این نشست که با حضور اعضای هیأت مدیره کانون خبرنگاران پایتخت پاکستان و نماینده دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) انجام شد، طرفین راه‌های توسعه ارتباطات فرهنگی، رسانه‌ای و مردمی میان دو کشور همسایه و بهره‌برداری از ظرفیت‌های متقابل جهت تقویت مناسبات فی مابین را بررسی کردند.

رایزن فرهنگی کشورمان با اشاره به نقش مؤثر دفتر خبرگزاری ایرنا در پاکستان در اطلاع رسانی به موقع اخبار و ایفای نقش تخصصی در حوزه رسانه و خبر، انتخاب مجدد انور رضا به عنوان رئیس باشگاه ملی خبرنگاران اسلام‌آباد را تبریک گفت و افزود: حوزه رسانه‌ یک عامل مؤثر برای تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور متبوع در راستای کمک به ارتقای روابط مردمی با دیگر کشورها است و در این میان ایران و پاکستان می توانند گام‌های بهتری برای تعمیق تعاملات در بخش رسانه‌ بردارند.

خزاعی آمادگی جمهوری اسلامی ایران و رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در اسلام‌آباد برای تبادل هیأت‌های رسانه‌ای با پاکستان و همکاری نزدیک با باشگاه ملی خبرنگاران برای برگزاری نشست‌ها و همایش های مشترک فرهنگی و رسانه‌ای را اعلام کرد.

انور رضا، رئیس باشگاه ملی خبرنگاران اسلام‌آباد در سخنانی، به سابقه تعامل این مجموعه با نهاد فرهنگی کشورمان اشاره کرد و افزود: جامعه رسانه‌ای پاکستان محبت و احساسات ویژه به کشور همسایه و دوست ایران قائل است و ما از هرگونه ابتکار برای کمک به تقویت روابط دوجانبه استقبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: باشگاه ملی خبرنگاران اسلام‌آباد آماده تبادل هیأت‌های رسانه‌ای با ایران و شناسایی زمینه‌های همکاری با نهادهای رسانه‌ای و کانون‌های خبرنگاری میان دو کشور است.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved