-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/03 - 09:15
  • 211
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام آمادگی وزارت ورزش برای حضور فعال در هفته‌های دوستی جوانان ایران

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان از آمادگی این وزارتخانه برای حضور فعال در هفته‌های دوستی جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در دو حوزه ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نقل از ایرنا محمدحسن تقی زاده در دیدار با عبدالرضا سیفی، مدیرکل همکاری‌ها و صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان آمادگی خود برای حضوری فعال در هفته‌های دوستی جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه ورزش و جوانان را اعلام می‌کند.

در این نشست سیفی ضمن معرفی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  و نقش قرار گاهی این سازمان در دیپلماسی فرهنگی کشور پیشنهاداتی را در خصوص گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه ورزش و جوانان با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مطرح کرد.

تقی‌زاده ضمن استقبال از پیشنهاد سیفی افزود: یکی از ظرفیت‌های فرهنگی که می‌توان آن را صادر کرد ظرفیت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است.

مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان به تبیین شاخص‌های اسلامی ایرانی موجود در ورزش زورخانه‌ای پرداخت و خواستار معرفی هرچه بیشتر این رشته در سطح بین المللی با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شد.

در ادامه سیفی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این آمادگی را دارد تا با برپایی نمایشگاه عکس ورزشی کشورمان در سایر کشورها، هفته‌های دوستی ورزش و جوانان، نمایشگاه جوان ایرانی و دستاوردهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران در جام ملت‌های آسیا قطر را برگزار کند.

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved