-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/02/23 - 16:49
  • 174
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام آمادگی ایرنا برای انعکاس رویدادهای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نمایشگاه کتاب

سردبیر فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ضمن حضور در غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از آمادگی این خبرگزاری برای انعکاس رویدادهای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علیرضا مرادی، سردبیر فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) ضمن حضور در غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با احسان‌الله حجتی، رئیس این مرکز و جواد امینی‌منش، مدیر و مهدی رضا، کارشناس فرهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی این سازمان دیدار و در خصوص زمینه‌های توسعه همکاری‌های رسانه‌ای گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این نشست به مباحثی چون اهمیت دیپلماسی فرهنگی و جایگاه آن در سیاست خارجی کشورها و ضرورت توجه و تقویت دیپلماسی فرهنگی به خصوص نقش رسانه‌ در معرفی هرچه بیشتر فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در داخل و خارج از کشور اشاره شد.

مرادی در سخنانی، بر آمادگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران جهت انعکاس رویدادهای مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و مؤسسه فرهنگی و انتشارات بین‌المللی الهدی در این خبرگزاری تأکید کرد.

شایان ذکر است، غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بخش‌های «ادبیات»، «دینی و قرآنی»، «تاریخ، فرهنگ و تمدن»، «علوم انسانی و معارف اسلامی»، «شهید مطهری»، «زندگینامه شهید سلیمانی»، «مقام معظم رهبری»، «گفتمان انقلاب اسلامی» و «امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی» آثار خود را به زبان‌های مختلف دنیا در نمایشگاه کتاب تهران در معرض دید عموم قرار داده است.

همچنین، چندین نشست تخصصی را هم در جدول برنامه‌های خود گنجانده است که طی روزهای مختلف در ایام نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved