-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/02/20 - 08:21
  • 997
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعطای گواهینامه پایان دوره زبان فارسی به دانشجویان دانشگاه سلیمانیه عراق

به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، گواهینامه پایان دوره زبان فارسی به دانشجویان دانشگاه ملی سلیمانیه اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق و با توجه به اهمیت تقویت فراگیری زبان فارسی در بین جوانان و دانشجویان دانشگاه سلیمانیه، مراسم اختتامیه دوره آموزش زبان فارسی سال  1401 دانشجویان دانشگاه ملی سلیمانیه با حضور فارسی‌آموزان و علاقه‌مندان زبان و فرهنگ ایرانی و مدیران ارشد این دانشگاه برگزار شد .

این دوره نیمه دوم سال 1401 برگزار شده بود و تعداد 42 تن از دانشجویان منتخب از دانشکده‌های مختلف دانشگاه سلیمانیه و در رشته‌های متنوع نظیر علوم اجتماعی، پزشکی و پیراپزشکی، زبان انگلیسی، حقوق، فناوری اطلاعات، علوم ارتباطات، رسانه، زبان انگلیسی، مترجمی زبان عربی و خبرنگاری در این دوره فارسی‌آموزی مشارکت داشتند.

همچنین، گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ملی سلیمانیه و وابستگی فرهنگی کشورمان در سلیمانیه بر حسن اجرای این دوره و کیفیت آموزشی مورد نیاز، نظارت مستقیم داشتند .

شرکت کنندگان به مدت 2 ماه (هر هفته طی 3 روز) این دوره را سپری کردند و پس از برگزاری آزمون نهایی، گواهی حضور در دوره به آنان اعطاء شد و نفرات برتر برای شرکت در آزمون بین‌المللی سامفا و سایر دوره‌های علمی - فرهنگی در خانه فرهنگ سلیمانیه نیز معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved