-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/20 - 06:37
  • 588
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعطای گواهینامه پایان دوره به فارسی‌آموزان فرانسوی

مراسم جشن پایانی دوره‌های آموزش زبان فارسی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه برگزار و گواهینامه پایان دوره به فارسی‌آموزان اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دوره‌های آموزش زبان فارسی سال تحصیلی 1402-1401 که از 11 مهرماه سال گذشته به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه آغاز شده بود، با حضور اساتید و فارسی‌آموزان (12 خردادماه) به پایان رسید.

سخنرانی نیلوفر شادمهری، رایزن فرهنگی کشورمان در خصوص آموزش زبان فارسی و برنامه‌های این نمایندگی، مسابقه درک کاربرد اصطلاحات زبان فارسی، توضیحات یکی از زبان آموزان علاقه‌مند به موسیقی ایرانی در خصوص تفاوت‌ها و مشابهت‌های تصنیف ایرانی با آوازهای ایتالیایی و مسابقه بله و خیر معکوس به زبان فارسی از بخش‌های این مراسم بود.

برگزاری دو مسابقه مذکور به زبان فارسی که سوالات آن با ساده ترین افعال و کلمات فارسی متناسب با یک زبان‌آموز سطح B1  طراحی و نوشته شده بود، علاوه بر فراهم آوردن فضایی خوشایند برای زبان‌آموزان، امکان سنجیدن سطح دانش فارسی زبان‌آموزان را در یک نگاه کلی فراهم می‌کرد.

در پایان، ضمن تشکر و تقدیر از اساتید دوره‌ها، از دو برنده مسابقات مذکور تقدیر به عمل آمد و همچنین گواهینامه پایان دوره به فارسی‌آموزان اهدا شد.

انتهای پیام/

 

 

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved