-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/06/17 - 16:36
  • 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استقبال زبان‌آموزان بصره از یادگیری زبان فارسی

بیست و نهمین و سی‌امین دوره‌ آموزش زبان فارسی در بصره، با استقبال کم نظیر زبان‌آموزان و علاقه‌مندان به زبان و ادبیات فارسی و فرهنگ ایران مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیست و نهمین دوره‌ آموزش زبان فارسی سطح یک و سی‌امین دوره آموزش زبان فارسی سطح دو در مرکز فرهنگی و آموزش زبان فارسی وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بصره برگزار شد.

در این دوره‌های آموزشی تعداد 22 نفر از فارسی‌آموزان توسط میثم دغلاوی بر اساس کتاب آموزش نوین زبان فارسی تحت تعلیم قرار گرفتند.

سطح یک به مدت دو ماه و هر هفته سه جلسه و مجموعا 50 ساعت و با برگزاری آزمون به پایان رسید و زبان آموزان به سطح دوم راه یافتند.

سطح دو به مدت دو ماه و هر هفته سه جلسه دو ساعته بود که فارسی آموزان پس از آزمون نهایی به سطح سه راه می‌یابند.

همچنین، با توجه به حضور پرشور زائرین ایرانی در کنگره بزرگ اربعین و پذیرایی موکب‌داران عراقی، نخستین دوره آموزش زبان فارسی ویژه موکب‌داران عراقی استان بصره در مرکز فرهنگی و آموزش زبان فارسی برگزار شد.

این دوره که با استقبال خوب موکب‌داران و دانشگاه بصره مواجه شد، 21 نفر ثبت نام کردند و در قالب یک کلاس توسط میثم دغلاوی و رحیمی، از اساتید مجرب به فراگیری زبان فارسی پرداختند.

شایان ذکر است، این دوره‌ها به مدت دو هفته همه روزه و هر روز به مدت دو ساعت و جمعا به مدت 48 ساعت به آموزش مکالمات ضروری و مورد نیاز موکب‌داران برگزار شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved