-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/01/17 - 11:13
  • 331
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استقبال جماعت اهل سنت پاکستان از اجرای گروه تواشیح ایرانی

جماعت اهل سنت پاکستان از برنامه قرآنی و تواشیح قاریان ایرانی در مسجد نوری راولپندی استقبال کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد و وابستگی فرهنگی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی و پشتیبانی اداره کل بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برنامه قرآنی و تواشیح ویژه ماه مبارک رمضان در مسجد نوری اهل سنت در راولپندی برگزار شد و مورد استقبال مستمعین حاضر قرار گرفت.

گروه تواشیح آل یاسین اهواز متشکل از ریاض طلیع ساری، مجید سواری، محمد طلیع سواری، علی سواری از اهواز و مهدی صلاحی قاری بین‌المللی از شهر اردبیل به تلاوت و اجرای تواشیح پرداختند.

 در ابتدای این مراسم، مفتی عبدالله مظهر وارثی، امام جمعه و جماعت مسجد نوری در سخنانی ضمن خیر مقدم به مسئول خانه فرهنگ ایران در راولپندی و قاری و گروه تواشیح آل یاسین افزود: ذکر قرآن در ماه مبارک رمضان یک لطافت ویژه‌ای به روح انسان می‌دهد و باید سعی کنیم که هیچ وقت از قرآن فاصله نگیریم.

وی افزود: ایران در زمینه قرآن و تواشیح کارهای چشمگیری انجام داده و جوایز بسیاری را در سطح بین‌المللی از آن خود کرده است و ما خوش شانس هستیم که در بین ما گروه تواشیح و قاری برجسته ایران که در برنامه‌های قرآنی بین‌المللی افتخار شرکت را دارند حضور پیدا کرده و مهمان ما هستند.

 در این برنامه، قاری مهدی صلاحی به قرائت آیاتی از قرآن و گروه تواشیح آل یاسین اسماء الحسنی را اجراء کردند که مورد توجه و تشویق حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved