-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/25 - 10:47
  • 521
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارمنستان در سالروز شهادت حضرت علی(ع) به سوگ نشست

دوستداران و پیروان اهل بیت علیهم السلام در ارمنستان با برپایی مراسم‌های عزاداری و دسته‌های سینه زنی در غم شهادت مظلومانه امام اول و پیشوای خود سوگواری کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با لیالی قدر و شهادت حضرت امیر مؤمنان(ع)، مراسم احیای شب‌های قدر با حضور عباس ظهوری‌، سفیر و محمد علی کیانی، سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان و جمعی از ایرانیان و دانشجویان ایرانی مقیم و مسلمانان و شیعیان اتباع کشورهای هند، پاکستان، بنگلادش، عراق، مصر و ... در محل مسجد جامع کبود ایروان ارمنستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین محبی، مبلغ اعزامی از مرکز بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن اقامه نماز، قرائت قرآن و سخنرانی، مراسم دعا و احیای شب‌های قدر را برپا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین محبی با تأکید بر اینکه ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، زمان باز تعریف رابطه انسان با خداست، افزود : هدف اسلام و بعثت پیامبر(ص) و همه زحمات و لطماتی که ائمه اطهار(ع) در طول حیات نورانی خود متحمل شدند، تعریف صحیح و روشن از رابطه انسان با خدا است .

وی همچنین در خصوص اهمیت دوام و استقامت و پایداری در مسیر ایمان به خدا و ولایت اهل بیت علیهم السلام و ویژگی‌های شاخص حضرت علی(ع) سخن گفت.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved