-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/05/13 - 09:41
  • 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اردوی زیارتی ایرانیان مقیم عراق به مشهد مقدس + عکس

به همت آستان قدس رضوی و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد مرحله دوم اردوی زیارتی ـ سیاحتی ویژه ایرانیان مقیم عراق انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پیرو جلسات هماهنگی میان مسئولین آستان قدس رضوی و رایزنی فرهنگی کشورمان در بغداد مقرر شد تعداد 80 تن از بانوان ایرانی مقیم استان‌های بغداد، کربلا، واسط و شهر بعقوبه که بیش از 5 سال است توفیق زیارت مشهد مقدس را نداشته‌اند به آستان قدس رضوی معرفی شوند.

بعد از هماهنگی‌های لازم بین طرفین، دومین گروه از بانوان ایرانی مقیم 10 مرداد از فرودگاه بغداد به سمت مشهد پرواز کردند. از بدو ورود زائرین به فرودگاه مشهد، مسئولین و خادمین حرم امام رضا علیه السلام جهت استقبال زائرین حضور داشته و استقبال بی نظیری از آنها به عمل آوردند.

اجرای برنامه‌های آئینی، پارک، زیارت حضرت یاسر و ناصر (از نوادگان امام موسی بن جعفر علیه السلام)،  برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و سخنرانی، بازید از بازارچه و نمایشگاه سرای خاتون در باغ اردوگاه خاتون، بازدید از نمایشگاه صنایع دستی، اهدای پکیج سوغات (خاص مشهد مقدس) به این گروه از دیگر فعالیت‌هایی بود که مجموعه آستان قدس رضوی برای بانوان در نظر گرفته بودند.

زائرین امام رضا(ع) که اکثرا از خانواده‌های ایرانی مقیم عراق هستند با حمایت همه جانبه از سوی آستان قدس رضوی و همکاری رایزنی فرهنگی ایران در عراق به این اردوی زیارتی مشرف شدند

انتهای پیام/

 

. .

. .

تصاویر

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved