-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/04/16 - 14:46
  • 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اتاق ایران دانشگاه کامستس اسلام‌آباد تجهیز شد

اتاق ایران دانشگاه کامستس اسلام‌آباد پاکستان به تعدادی اقلام فرهنگی از جمله 150 جلد کتاب، صنایع دستی و تصاویری از جاذبه‌های گردشگری ایران تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجید مشکی، رایزن فرهنگی کشورمان با حضور در کتابخانه مرکزی دانشگاه کامستس COMSATS University Islamabad (CUI) ، از اتاق تازه تاسیس ایران در کتابخانه مرکزی این دانشگاه بازدید و تعدادی اقلام فرهنگی از جمله 150 جلد کتاب، صنایع دستی و تصاویری از جاذبه‌های گردشگری ایران را به این گوشه اهدا کرد.

در این دیدار که حمد، معاون همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه و کارشناس دیپلماسی عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران  نیز حضور داشتند، رایزن فرهنگی کشورمان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دانشگاه کامستس جهت اختصاص مکانی وسیع و مناسب به اتاق ایران ابراز امیدواری کرد همکاری‌های رایزنی فرهنگی و این دانشگاه روز به روز افزایش یابد.

حمد، معاون همکاری‌های بین‌الملل دانشگاه کامستس نیز  ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه، با اعلام آمادگی کامل دانشگاه برای برگزاری روزهای ایران و اختصاص فضای بیشتر به گوشه ایران پیشنهاداتی ارائه کرد.

درخواست راه اندازی پارک علم و فناوری از طرف ایران در پاکستان با همکاری دانشگاه کامستس، اعلام آمادگی برای راه اندازی دوره‌های کوتاه مدت زبان فارسی، انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه همدان (بوعلی سینا و D8) ، تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های ایران و نمایش فیلم‌ها و مستندهای تولید ایران در این دانشگاه از جمله مباحث مطروحه بود.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved