-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/11/23 - 13:42
  • 931
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آموزش زبان فارسی ویژه ایرانیان مقیم استانبول

به همت وابستگی فرهنگی کشورمان و نماینده بنیاد سعدی در استانبول، زبان فارسی برای نسل دوم و سوم ایرانیان مقیم این کشور به دو شیوه مجازی و حضوری آموزش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و نماینده بنیاد سعدی در استانبول با همکاری انجمن صنعتگران و بازرگانان استانبول (İSİAD) اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش زبان فارسی برای نسل دوم و سوم ایرانیان مقیم این کشور کرده است.

این دوره‌ها در دو سطح مبتدی و میانی و با بهره‌گیری از کتاب‌های آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی توسط مدرسین مرکز آموزش زبان فارسی استانبول، به دو شیوه مجازی و حضوری ارائه خواهد شد.

دوره‌های مبتدی و میانی ۳۰ ساعت بوده و طی دو ماه در قالب ۱۵ جلسه برگزار می‌شود. پشتیبانی از ابتدا تا انتهای دوره، بر مبنای اصول، قواعد و منابع تخصصی تألیف ‌شده در بنیاد سعدی ارائه خواهد شد.

همچنین، کلاس‌های خصوصی نیز بنا به درخواست فارسی‌آموزان به صورت فشرده قابل برگزاری است.

بنابر اعلام این خبر، این دوره‌ها نه تنها برای افرادی که آشنایی چندانی با زبان فارسی ندارند، مفید است، بلکه در سطوح پیشرفته می‌تواند در تقویت مهارت‌های کلیدی و پرکاربرد نوشتن و خواندن برای نسل دوم و سوم ایرانیان مقیم خارج از کشور مفید فایده باشد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved