-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/07/24 - 09:03
  • 360
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آموزش زبان فارسی در مرکز فرهنگ ایران دانشگاه اوستیای شمالی

با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در فدراسیون روسیه، زبان فارسی به دانشجویان دانشگاه دولتی اوستیای شمالی آموزش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دوره آموزش زبان فارسی (ترم پاییز 24-2023) با حضور فارسی‌آموزان در چارچوب فعالیت‌های مرکز فرهنگ ایران و زبان فارسی دانشگاه دولتی اوستیای شمالی و با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در فدراسیون روسیه برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان این دوره، دانشجویان دانشکده تاریخ، دانشکده روابط بین‌الملل، برخی استادان این دانشگاه همچنین، فارسی‌آموزان آزاد در دو گروه مبتدی و پیشرفته هستند.

فارسی‌آموزان دوره مبتدی، دستور زبان فارسی و واژگان پایه را آموخته و در دوره پیشرفته ضمن یادگیری لغات و اصطلاحات، مهارت‌های گفتاری و شنیداری خود را ارتقا می‌دهند.

زبان فارسی در این مرکز با استفاده از کتاب‌های آموزشی بنیاد سعدی؛ «مینا» و «گام اول» توسط خانم مدینه سوخایوا تدریس می‌شود.

در جلسه آغاز به کار دوره پاییزی کلاس‌های زبان فارسی دانشگاه اوستیای شمالی، خانم سوخایوا پیرامون موضوعات، روش کار و کتاب‌های آموزشی توضیحاتی ارائه کرد و برای آشنایی بیشتر فارسی‌آموزان، از برخی مناسبت‌های ملی ایرانی و آداب و سنن مربوط به آنها سخن گفت.

در ادامه، فارسی‌آموزان نیز ضمن معرفی خود از علل تمایل به فراگیری زبان فارسی گفتند و ابراز امیدواری کردند روزی به ایران سفر کرده و بتوانند با مردم به فارسی صحبت کنند.

دوره‌های آموزش زبان فارسی به طور مستمر در دانشگاه دولتی اوستیای شمالی در هر ترم تحصیلی؛ شامل دو سطح مقدماتی و پیشرفته برای علاقه‌مندان به فراگیری زبان و آشنایی با فرهنگ ایران، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved