-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/30 - 09:59
  • 1262
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز پنجاه و هفتمین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا

پنجاه و هفتمین دوره آموزش زبان فارسی (دهمین دوره مجازی) به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم افتتاحیه پنجاه و هفتمین دوره آموزش زبان فارسی با حضور محمد تقی امینی، رایزن فرهنگی کشورمان در رم، خانم مهرناز منتصری، مدرس زبان فارسی و فارسی‌آموزان برگزار شد.

امینی در سخنانی، به معرفی برخی از فعالیت‌های فرهنگی این نمایندگی فرهنگی پرداخت و رایزنی را به عنوان تنها نهاد به رسمیت شناخته شده آموزش زبان فارسی در ایتالیا معرفی کرد.

وی به سابقه بیست و پنج ساله آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا اشاره کرد و گفت: این سابقه طولانی و کارنامه درخشانی که رایزنی در این خصوص در طول سنوات گذشته ارائه کرده، باعث شده که متقاضیان زیادی نه تنها از داخل ایتالیا حتی از دیگر کشورها در دوره‌های آموزش زبان فارسی نمایندگی شرکت کنند.

امینی ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان، با معرفی خانم مهرناز منتصری به عنوان مدرس جدید آموزش زبان فارسی، از فارسی‌آموزان دعوت کرد که با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایندگی به نشانی https://www.irancultura.it/   با فرهنگ و هنر کشور ایران بیشتر آشنا شده و از نقطه نظرات خودشان رایزنی را مطلع کنند.

شایان ذکر است، پنجاه و هفتمین دوره آموزش زبان فارسی نیز مانند دوره‌های قبلی در 10 جلسه آموزشی، یک ساعت و نیم (مجموعا 15 ساعت برای هر سطح) مطابق استاندارهای آموزشی بنیاد سعدی برگزار می‌شود و در پایان، از فارسی‌آموزانی که 80 درصد از ساعات آموزشی حضور داشته باشند، آزمون پایانی مهارت‌های خواندن؛ نوشتن؛ سخن گفتن و ... به عمل آمده و برای حائزین نمره قبولی، گواهینامه شرکت در دوره صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved