-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/08/13 - 15:12
  • 450
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز ساخت مستند «روزی در شهر» توسط گروه رسانه ای روسی

گروهی از مستندسازان شبکه تلویزیونی «سیاره من» با مساعدت رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ایران در روسیه و حمایت اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برای ساخت مستند «روزی در شهر» به ایران سفر کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این گروه مستندساز در سفری 5 روزه از آثار گردشگری تاریخی و مواریث فرهنگی همچنین جاذبه‌های تهران، قم و اصفهان با موضوع سبک زندگی ایران امروز، یک روز را در این شهرها به تصویر خواهند کشید. هدف از ارائه این مستند، آشنایی بیشتر مخاطبان روس با آثار تاریخی کشورمان، زندگی جاری مردم، دستاوردهای نوین و ایران مدرن است.

تلویزیون «سیاره من» که ذیل مجموعه کمپانی تلویزیون دولتی  VGTRKروسیه فعالیت می‌کند، اولین و اصلی‌ترین کانال آموزشی روسیه در مورد سفر، تاریخ، علم و مردمان دیگر کشورهاست. «سیاره من» در مجموعه شبکه‌های تلویزیون دیجیتال قرار دارد و بهترین برنامه‌ها و پروژه‌های مستند برای بینندگان شبکه‌های ماهواره‌ای، کابلی، تلفن همراه و سایر سرویس‌ها در سراسر روسیه و همچنین در کشورهای مستقل مشترک‌المنافع را فراهم می‌آورد. مخاطبان کانال تلویزیونی «سیاره من» تنها در روسیه بیش از 30 میلیون است و مستند «یک روز در شهر» پروژه‌ای است که در مورد بسیاری از شهرهای مهم جهان تاکنون ساخته شده است.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved