-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/09/02 - 12:58
  • 429
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان صورت می‌گیرد؛

آغاز ساخت برنامه ویژه ایران توسط گروه تلویزیونی شبکه «ازوزدا» روسیه

گروهی از برنامه‌سازان شبکه تلویزیونی «ازوزدا» به همراه خانم اولگا بلووا مجری مشهور و عضو اتحادیه روزنامه‌نگاران روسیه برای ساخت ویژه برنامه‌ای در خصوص ایران عازم کشورمان شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گروهی از برنامه‌سازان شبکه تلویزیونی «ازوزدا» به همراه خانم اولگا بلووا مجری مشهور و عضو اتحادیه روزنامه‌نگاران روسیه با مساعدت رایزنی فرهنگی سفارت ج.ا.ایران و اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برای ساخت ویژه برنامه‌ای درخصوص کشورمان به ایران سفر کردند.

این گروه در سفری 4 روزه به ایران با تمرکز بر معرفی ایران مدرن، پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری، پزشکی و سلامت و ... ویژه برنامه‌ای را با روایت‌گری مجری برنامه پرمخاطب «مهم‌ترین‌ها با اولگا بلووا» تولید خواهند کرد.

این گروه در روز اول سفر خود از مجموعه نمایشگاه پیشرفت‌های فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، لانه جاسوسی و بیمارستان نیکان بازدید و با مدیران این بخش‌ها مصاحبه کردند و در روزهای آتی نیز جهت آشنایی از نزدیک با سبک زندگی ایرانی اسلامی، با یک خانواده ایرانی ملاقات خواهند داشت و در حوزه گردشگری با مدیران وزارت میراث فرهنگی دیدار و گفتگو می‌کنند.

همچنین، بازدید از مجموعه‌های ایرانی تولیدکننده محتوا از جمله برنامه‌های آنها خواهد بود.

گروه رسانه‌ای ازوزدا به معنای ستاره، شامل شبکه تلویزیونی و ایستگاه رادیویی ازوزدا، دارای پورتال‌های اطلاعاتی، نسخه اینترنتی و روزنامه هفتگی‌ است. کانال تلویزیونی ازوزدا 20 فوریه 2005 پخش خود را آغاز کرد و اکنون بینندگان آن در تمامی فدراسیون روسیه به آن دسترسی دارند.

مخاطب بالقوه ماهانه این شبکه تلویزیونی بیش از 100 میلیون نفر است. پخش 24 ساعته شبکه تلویزیونی ازوزدا شامل فیلم‌ها و سریال‌های داخلی، مستندها، برنامه‌های سرگرمی، اخبار و تحلیل‌های اختصاصی است.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved