-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/02/26 - 13:21
  • 589
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت مرکز ساماندهی ترجمه و نشر؛

آثار شهید مطهری در کشورهای مصر و فیلیپین رونمایی می‌شود 

آثار شهید مطهری در کشورهای مصر و فیلیپین عصر امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم رونمایی از آثار شهید مطهری به زبان‌های عربی و انگلیسی به میزبانی و همت مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز سه‌شنبه‌ ۲۶ اردیبهشت‌ماه در سالن بین‌الملل سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم مرتضی صبوری، رایزن فرهنگی کشورمان در فیلیپین و عبدالرضا بنی علی؛ نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مصر سخنرانی می‌کنند.

در ادامه از کتاب‌های (امداد غیبی،انسان و ایمان،جامعه و تاریخ و فطرت) به زبان‌های عربی و انگلیسی به صورت مجازی و حضوری رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان به این نشست می‌توانند ساعت 17 الی 19 به نشانی محل مراسم واقع در سالن ملل،طبقه همکف، راهرو اصلی غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مراجعه کنند.

شایان ذکر است، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن ملل، طبقه همکف، راهرو اصلی، مجموعاً با 200 عنوان کتاب ترجمه شده دو سال اخیر، آماده پذیرایی از بازدید کنندگان و مخاطبان در حوزه نشر بین الملل است.

انتهای پیام/

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved