-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/03/30 - 14:14
  • 292
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

"اندیشمندان و روشنفکران آچه در خصوص انقلاب اسلامی ایران چه می گویند"

مرکز مطالعات فارسی (اتاق ایران) دانشگاه اسلامی دولتی الرانیری، آچه بحث گروهی متمرکز (Focus GroupDiscussion) را با موضوع "اندیشمندان و روشنفکران آچه در خصوص انقلاب اسلامی امام خمینی چه می گویند"در محل سولونگ باندا آچه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این مراسم یکی از مناسبات علمی مرکز مطالعات فارسی این دانشگاه برگزار  شد تا اندیشه های امام خمینی را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد. البته این تفکرات درخشان به نقشه راه نسل آچه در ساختن ملت تبدیل می شود.

در این نشست، تعدادی از چهره های روشنفکر آچه از پیر و جوان و همچنین زنان روشنفکر حضور داشتند. یکی از سخنرانان پروفسور دکتر محمد حسبی امیرالدین بود که نگاهی به جنبه دینی و پیشرفت ملت ایران انداخت. در این میان، حاضران و شرکت کنندگان به بیان ابعاد مختلف اندیشه‌های امام خمینی و ارتباط دادن آن با منطقه آچه به عنوان یکی از استان‌های مجری شریعت اسلامی در اندونزی پرداختند. با رد و بدل افکار، نشست بسیار پر جنب و جوش و پر انرژی بود.

هدف فعالیت

1. این نشست روحیه جدیدی برای مرکز مطالعات فارسی در احیای بحث های علمی در مورد ایران در جنبه های مختلف است.

2. این نشست کوچک می تواند افق هایی را به ویژه برای نسل جوان آچه برای دیدن جهان اسلام باز کند.

3. از طریق این نشست، شرکت کنندگان اطلاعات جدیدی به دست می آورند و امید است که بتوانند این اطلاعات جدید را در حالی که همچنان به اخلاق علمی رجوع می کنند، ادامه و توسعه دهند.

در پایان ...

 مرکز مطالعات فارسی یا اتاق ایران دانشگاه اسلامی الرانیری، آچه است که به‌عنوان نماینده رایزنی فرهنگی ایران در این دانشگاه حضور دارد. بسیاری از برنامه های رایزن محترم فرهنگی ایران در دانشگاههای اندونزی از طریق اتاق های ایران انجام می شود. 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved