-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/12/25 - 12:24
  • 1017
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کتاب «نجیب» به زبان انگلیسی منتشر شد

کتاب «نجیب» به زبان انگلیسی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور معرفی فرهنگ و ادبیات غنی دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت به جهانیان از جمله مسلمانان و به ویژه به جامعه مسلمانان در عرصه بین‌المللی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه با همکاری مرکز ساماندهی چاپ و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی، کتاب «نجیب» را به زبان انگلیسی در کشور نیجریه منتشر کرد.

کتاب نجیب در برگیرنده هفت داستان کوتاه بر اساس خاطرات رزمندگان و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است. عنوان کتاب برگرفته از داستانی با همین نام و براساس خاطره کوتاهی از یکی از فرماندهان عضو لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) است که در عملیات والفجر مقدماتی در این جنگ به شهادت رسید.

محمدجواد جزینی که سال‌ها مسئول آموزش داستان‌نویسی در حوزه هنری و مؤسس هنرستان ادبیات داستانی است، نویسنده این کتاب است.

کتاب نجیب با حمایت انتشارات سوره به زبان انگلیسی ترجمه و پس از بومی سازی و ویراستاری نهایی توسط رایزنی فرهنگی کشورمان از طریق مشارکت بخش علمی و فرهنگی جنبش اسلامی و سفارت کشورمان در نیجریه در انتشارات «یونی ابوجا پرس فرهنگی» در 500 نسخه در اسفندماه سال 1401 به چاپ رسید .

شایان ذکر است، رایزنی فرهنگی کشورمان به منظور حمایت از نشر این کتاب، تعداد 200 نسخه از این کتاب را خریداری و در مجامع علمی، دانشگاهی و نهادهای دینی و مذهبی به ویژه بین مسلمانان این کشور توزیع کرده است .

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved