-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/17 - 07:39
  • 392
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مقام پاکستانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

مفتی عقیل الرحمان پیرزاده، عالم برجسته پاکستان و رئیس کمیته علمای امن (صلح) این کشور، فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت و دولت‌ ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مفتی عقیل الرحمان پیرزاده، عالم برجسته پاکستان و رئیس کمیته علمای امن (صلح) این کشور ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد با مجید مشکی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

مولانا عقیل الرحمان که از علمای مطرح اهل سنت دیوبندی به شمار می‌آید، با تجلیل از اقدامات سازنده جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام از نقش آفرینی ایران در وحدت مسلمین جهان و نیز در حمایت از مسئله فلسطین تجلیل و قدردانی کرد.

وی پایداری ایران امروز را برآمده از درایت و دوراندیشی بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و فرزند شجاع و مخلص ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) دانست.

مشکی، رایزن فرهنگی کشورمان ضمن تشکر از حضور مفتی عقیل الرحمان در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، بر ضرورت توسعه همکاری‌های دوجانبه این نمایندگی فرهنگی و علمای فرهیخته و اندیشمند کشور پاکستان تأکید داشت.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved