-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/23 - 09:17
  • 422
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نیجریه‌ای‌ها با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند

ششمین دوره از دوره‌های کوتاه مدت معرفی اندیشه‌های ناب اسلامی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه به «آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی» اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در راستای معرفی و شناساندن آراء و اندیشه‌های ناب اسلامی در جامعه هدف به ویژه در جامعه مسلمان نیجریه، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ابوجا اقدام به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و کاربردی در این خصوص کرده است.

به همین منظور و به مناسبت 45 امین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ششمین دوره از این سلسله دوره‌ها با عنوان «آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی» با همکاری اداره‌کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم و بخش امور فرهنگی و علمی جنبش اسلامی نیجریه برگزار شد.

مجید کامرانی، رایزن فرهنگی کشورمان در نیجریه در آیین افتتاحیه این دوره از اساتید و کادر آموزشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم و ساجدی، رئیس امور بین‌الملل این دانشگاه و اوتمان یوشا به عنوان نماینده علمی و دانشگاهی جنبش اسلامی که هماهنگی این دوره را در نیجریه انجام داده‌اند، قدردانی کرد.

وی به ضرورت دانش افزایی در حوزه معارف اسلامی از طریق برگزاری این دوره‌ها و گفت‌وگوهای مستمر علمی بین جوامع مختلف از جمله ایران اسلامی اشاره کرد و صدور پیام انقلاب اسلامی به معنای واقعی و درست آن را به جهانیان از وظایف اصلی این نمایندگی دانست.

کامرانی تأکید کرد که ما در آستانه 45 امین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و بر همگان واجب است پیام انقلاب اسلامی را به عنوان یک دستاورد واقعی و ثابت در همه جای دنیا نشر و گسترش دهیم .

شایان ذکر است، این دوره با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین هادی آبکار از اساتید دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود و به مدت دو ماه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved