-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/02/11 - 13:04
  • 734
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مطالبه‌گری در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است

مسئول قرارگاه بقیه الله(عج) گفت: ماهیت اصلی بیانیه گام دوم انقلاب همان جریان سازی مردمی و پای کارآمدن مردم است بنابراین مطالبه‌گری مردمی در مسیر بیانیه گام دوم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار محمدعلی جعفری گفت: بیش از ۴۲ سال است که از عمر با برکت انقلاب می گذرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی اکنون در مرحله سوم تمدن سازی است و باید در این مرحله دولت اسلامی محقق شود تا به مرحله بعد یعنی جامعه اسلامی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: دولت اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب، همان دولتی است که عاری از هرگونه فساد اداری و فساد اقتصادی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیة‌الله(عج) با اشاره به نقش مردم در دولت سازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی گفت: مردم بزرگترین قدرت در جمهوری اسلامی هستند و برای حل مشکلات کشور باید مردم به صحنه بیایند، در واقع بدون نقش آفرینی مردم از مرحله سوم تمدن نوین اسلامی که دولت‌سازی است، عبور نخواهیم کرد.

سردار جعفری افزود: مطالبه‌گران بدون شک در مسیر تمدن سازی حرکت می‌کنند اما نباید صرفا خود را به مطالبه گری محدود کنند؛ توجه به جریان سازی مردمی در راستای مطالبه‌گری و مبارزه با فساد از مهمترین موضوعاتی است که مطالبه گران باید به آن توجه کنند.

وی گفت: وظیفه اصلی مطالبه‌گران ایجاد جبهه و جریان مردمی برای مبارزه با فساد است، به میدان آوردن مردم و تکثیر گروههای مطالبه گر مردمی باید هدف اصلی دبیران مطالبه گر باشد.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله(عج) هم‌افزایی و ساماندهی گروه‌های مردمی را از دیگر ملزومات جریان مطالبه‌گر مردمی خواند و افزود: تشکیل جبهه نیازمند انسجام و هماهنگی است. فعال کردن گروه‌های مطالبه‌گر و هم‌افزایی آنها برای کار جمعی از ضروریاتی است که باید دبیران مطالبه‌گر استانی به آن توجه ویژه کنند.

انتهای پیام/

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved